Heb jij zin in een avontuur bij een snel groeiende duurzame start up? Dan is deze vacature wellicht iets voor jou. LENS zoekt per direct een ambitieuze Customer Service Medewerker die ons wil helpen onze B2C-service naar een hoger plan te tillen.  

Wie zijn wij en wat drijft ons?

Wij zijn LENS. Wij realiseren grote zonnepanelensystemen voor huurders van woningcorporaties. Wij vinden namelijk dat iederéén recht heeft op duurzame energie. Of je nou eigenaar van een woning bent of huurder. Wij zijn maatschappelijk en duurzaam gedreven.

Vanuit die missie en gedachte hebben wij Herman de Zonnestroomverdeler bedacht & ontwikkeld. Herman is een kastje dat de stroom van een groot zonnepanelenveld kan verdelen over meerdere woningen. Handig voor huurders in wooncomplexen dus.

Wij groeien hard en ontwikkelen inmiddels projecten door het hele land. We begeleiden onze klanten (woningcorporaties) van A tot Z. Dat betekent dat we steeds meer huurders mogen enthousiasmeren voor het afnemen van zonnepanelen, hun vragen willen beantwoorden en zorgen dat de installatie vlekkeloos verloopt.

Wat kom jij bij ons doen?

Als Customer Service Medewerker vorm je bij al deze werkzaamheden een spin in het web.

  • Je behandelt de inkomende telefoontjes van ons bedrijf en zet deze door naar de juiste personen. Indien mogelijk beantwoord je vragen zelf zoveel mogelijk. Wij zullen je voorzien van een uitgebreide coaching.
  • Je zorgt ervoor dat onze klanten een maximale service-ervaring hebben.
  • Je ondersteunt onze Accountmanagers in de salesfase door te bellen met potentiële klanten.
  • Je helpt onze afdeling Realisatie bij het organiseren en plannen van installaties.
  • Je verricht allerhande werkzaamheden, indien daar tijd voor is. Zo kun je bijvoorbeeld onze afdeling Communicatie ondersteunen bij campagnes.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal MBO+ werk/denkniveau.
  • Je bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse taal goed.
  • Je bent enthousiast, spontaan en open.
  • Je werkt accuraat.
  • Je bent proactief en vindt het fijn om te helpen waar je kunt.
  • Je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar.
  • Je hebt ervaring met het werken met het Office-pakket en CRM-systemen.
  • Je bent een teamplayer met een stevige persoonlijkheid.

Wij bieden:

Wij bieden je een mooie mogelijkheid. Wij groeien hard en zoeken mensen die met ons mee willen groeien. Je krijgt bij ons dan ook de mogelijkheid om vanuit deze functie je eigen afdeling Klantcontact op te zetten. Verder bieden wij je een dynamische werkomgeving met veel vrijheid en een gezonde werkcultuur.  Je salaris is passend bij het kennis-, competentie- en ervaringsniveau dat je meebrengt.

Interesse?

Neem dan contact op met Martin Werkman via 06- 15 87 28 26  of stuur een CV met bijbehorende motivatie naar martin@lens-energie.nl.