Bij LENS vinden we dat het tijd wordt dat iederéén de duurzame vruchten plukt van de voordelen die zonnepanelen bieden. Een goed of matig gevulde portemonnee, een koop- of huurwoning; wat ons betreft moet het er allemaal niet toe doen. Iedereen moet kunnen profiteren van de zon.

Daarom helpen wij woningcorporaties bij het verduurzamen van hun woningbezit, met zonnepanelen. Hier lees je hoe we dat doen. Onze klanten zitten door heel Nederland. Dankzij ons werk krijgen tienduizenden huurders toegang tot de meest duurzame stroom die er is. En ze schieten er financieel ook nog wat mee op. Daar zijn we best trots op.

Spreekt ons werk jou aan? Dan vinden we het leuk als je ons komt helpen! Jouw bijdrage is simpel: je maakt onze klanten én je nieuwe collega’s BLIJ. Dit doe je door hen de service en collegialiteit te bieden die ze verdienen.

Hoe kun je ons helpen?

  • Jij beheert onze telefooncentrale. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de organisatie en waar mogelijk beantwoord je vragen direct. Zo bied je de klanten snelle service en ontlast je je collega’s.
  • Je helpt bij het enthousiasmeren van huurders. Samen met je collega’s probeer je zoveel mogelijk deelnemers te vinden voor onze zonnepanelenprojecten. Je begeleidt de huurders totdat de zonnepanelen daadwerkelijk zijn aangesloten. Daarna ben je het eerste aanspreekpunt in het geval van storingen: je registreert de melding en communiceert met de klant over de voortgang van de afhandeling. We leiden je op tot een echte klantadviseur voor zonnepanelen.
  • Door jouw behulpzame houding en fijne persoonlijkheid weten wij jou bovendien allemaal te vinden voor diverse werkzaamheden. Je bent een rots in de branding op momenten dat het stormt.
  • En oh ja, we zijn een relatief jong bedrijf. Dat betekent dat je veel vrijheid krijgt om zelf invulling te geven aan je werk. Jij bént de afdeling Klantenservice en je krijgt van ons de kans om een eigen smoel aan de afdeling te geven en deze zelfs verder uit te bouwen.

 Wat maakt jou zo geschikt?

  • Bij jou staat het belang van de klant altijd voorop.
  • Jij wordt echt blij van het helpen van anderen. Het is de drijfveer waarmee je uit bed stapt ’s ochtends.
  • Je beschikt over een portie gezond verstand waarmee je diverse uitdagingen te lijf gaat.
  • Je bent een kei in het administreren van je werk.
  • Jouw hart gaat natuurlijk ook sneller kloppen van het werken aan de energietransitie. En ja, zonnepanelen hebben je interesse. De kennis hebben wij wel en die dragen we graag aan je over. •
  • Je communiceert op een heldere en positief ingestelde manier, in woord en schrift.
  • En natuurlijk ben je flexibel ingesteld en bereid zo nu en dan de handen uit de mouwen te steken buiten de reguliere werktijden.
  • Je bent 2 of 3 dagen per week beschikbaar.
  • Kortom: we worden gewoon heel erg blij van jou!

Dit mag je van ons verwachten

  • Sowieso zijn wij het gezelligste bedrijf waar je ooit gewerkt hebt.
  • Wij groeien snel en iedereen is heel hard nodig. Daarom mag je erop rekenen dat we in jou investeren, voor de lange termijn.
  • Dat doen we door het overdragen van kennis, maar ook door je de mogelijkheid te geven zelf te groeien en je de vrijheid te geven er zelf wat van te maken.  Je krijgt vrijheid en verantwoordelijkheid.
  • Wij genieten elke dag samen van een gevulde lunchtafel. Je broodtrommeltje mag je in je in het keukenkastje laten staan.
  • Kom je niet uit Amsterdam? Dan krijg je van ons een reiskostenvergoeding.
  • Tot slot bieden we je (natuurlijk!) een marktconform salaris.

Goed. Indien je nog niet bent afgehaakt, dan heb je wellicht in je hoofd al wel besloten dat je wilt solliciteren. Dat kun je doen bij onze Esther. Je mag haar natuurlijk ook altijd even bellen als je nog vragen hebt. Je kunt haar bereiken via ons vaste nummer 020-618 37 94 of door een mail te sturen naar vacature@lens-energie.nl.